Selasa, 23 Oktober 2012

Sistem Suria

13 ulasan:

Unknown berkata...

Tahniah diucapkan sebuah persembahan yang hebat.

Unknown berkata...

blog ini sungguh berguna

Noor Hamisah bt Ardi berkata...

Terima kasih Haliza Roslan.

Noor Hamisah bt Ardi berkata...

Ya adik ainnur athira, insyallah berguna jika dimanfaatkan sepenuhnya :)

dee berkata...

Cikgu saya nak request boleh takk?? Pasal asid dan alkali . saya tak beberapa paham tentang subjek itu sangat.Harap cikgu tolong saya :'D

nursuriani berkata...

Menarik!

Siew Foo D20112052869 berkata...

Tahniah, blog yang menarik dan penuh dengan info yang bermanfaat!^^

Unknown berkata...

wah,menariknya...!!!!

Noor Hamisah bt Ardi berkata...

terima kasih Siew Foo. Selalulah mengunjungi blog saya ni.

Noor Hamisah bt Ardi berkata...

terima kasih Noorulmalis Samat kerana sudi melawat blog saya.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum wbt

Saya mohon untuk dapatkan bahan2 daripada tajuk Bumi Dan Alam Semesta Tahun 4, Tahun 5 dan Tahun 6..

Saya tak dapat ambil bahan daripada blog cikgu..

Saya sebenarnya ingin mengambil sedikit idea melalui blog cikgu untuk memasuki pertandingan buku skrap sains..

mohon cikgu untuk membantu..

hustlerepeater@yahoo.com

kick berkata...

cikgu apa maksud sistem suria

utewaddoups berkata...

Merkur - Progress Adjustable Safety Razor for Dummies
Adjustable, ecm titanium Dovo. titanium welder Product Details. titanium spork Merkur Progress Adjustable Safety mens titanium wedding rings Razor for Dummies. microtouch trimmer

Catat Ulasan